|
Pagina's: [1]
|
 |
|
Auteur
|
Onderwerp: Dankjewel (gelezen 166 keer)
|
mieke
Newbie

|
 |
Dankjewel
« Gepost op: 8 november 2009, 09:32:14 » |
|
Beste Jacques,
Dankjewel. Het is zo'n simpel woord maar heeft zo'n grote betekenis. Mijn kinderen en ik zijn je grote dank verschuldigd.
Dankjewel voor: - je uitstekende adviezen - je grote steun - het wijzen op een uitstekende advocaat - je opbeurende woorden - je ongekende positiviteit - je alertheid - je grote gevoel voor humor - je vertrouwen - je gevecht tegen kinderontvoeringen en de dreiging daarvan.
Ik heb diep respect voor jou en grote bewondering voor het werk dat je doet. Ik heb het al eerder gezegd, je verdient een medaille. Er zouden meer mensen moeten zijn zoals jij. Het gevecht wat jij in het groot aangaat, ben ik in mijn privesfeer aangegaan. Iedereen heeft het verloop van de situatie waarin ik zat kunnen volgen. Ik ben uit de ellende gestapt, hopend op een beter leven, maar met zoveel angst in mijn lijf. Die angst heb jij weten te doseren en te relativeren. Angst, die zeker niet onterecht is, maar ook een slechte raadgever is. Ik heb veel van je geleerd en doe dat overigens nog steeds.
Voor iedereen die in een moeilijke situatie zit, kan ik niet oordelen wat de beste stap is. Wel weet ik zeker dat het inschakelen van Jacques en heel belangrijk ook luisteren en handelen naar zijn adviezen, een grote stap in de goede richting is. Het heeft mijn leven zoveel beter gemaakt. Ik heb geen seconde spijt en iedere stap die ik zet is er 1 naar grotere vrijheid en geluk. Het is keihard werken en af en toe zit het zeker niet mee maar het is het waard. Ik wens iedereen veel geluk toe en vooral veel wijsheid. Jacques, dankjewel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1]